FF.

Hej alla fina vänner, familj, släkt, läsare m.m :)
Hoppas ni alla mår bra såhär inför julen, sj kan jag inte förstå att det är julafton om 2 dagar jag har inga känslor överhuvudtaget. Jag har lite julstämning men jag vet inte om jag ser framemot julen eller inte, jag vet inte om jag kommer längta hem eller tycka det är spännande, jag vet ingenting faktiskt. Jag bara tar allt som det kommer:) Det sägs ju att julen ska vara det jobbigaste med att vara borta såhär, så då har man det värsta över snart. Jag tycker inte det varit så speciellt jobbigt än, men det kanske kommer, eller så kommer det inte. Det återstår att se!
Jag är iaf klar med alla julklappar vilket känns riktigt skönt:) Ingen mer stress över det! Hoppas dock att posten ökar lite så de svenska klapparna kommer fram innan torsdag!! Posten är ju inte den pålitligaste här i världen, så varför ens hoppas egentligen, men julen handlar ju om hopp så jag hoppas lite till:)
Ne, nu får det vara slut med det poetiska, vad har jag ägnat mig åt den senaste dagen?

Igår jobbade jag största delen, sen var jag på Target och inhandlade det sista och det tåls att sägas igen.
TARGET är guds gåva till världen!! Blir lycklig bara jag går innanför dörrarna. Om du inte behövde något innan du går in har du genast 10 saker i korgen 2 min senare, I promise!

Idag har jag också jobbat hela dagen och nu i eftermiddag åkte familjen till min värdmammas pappa och ska sova där inatt så jag har huset för mig själv!!!!!!!!!!!!!! Yihaa! Vad gör man då?? Jag hänger ändå bara på mitt rum, men man sätter på RNB på högsta volym och shakar loss med öppna dörrar och njuter att ljuden i mina öron har bytts ut från - " du skär upp korven fel, jag vill inte ha den"  till - " Lady Gaga - Bad Romance"
Nu låter det som mina värdbarn är hemska, det är de absolut inte, jag älskar dem, men lite omväxling är riktigt skönt!!!

Nu i eftermiddag lyxade jag till det med att gå och göra manikyr och pedikyr..älskar det! Speciellt när man får massage också! Gjorde franskmanikyr med mina egna naglar, alltså utan förlänging, riktigt duktiga är dem:) Det tråkiga är att imorgon kommer säkert hälften åka bort när jag skrubbar stekpannor igen, haha!

Idag fick jag julklapp av mina värdföräldrar..Åh, de är bara för snälla! Fick ett presentkort att jag imorgon får åka till en stor sportaffär här och handla för 50 dollar vad jag vill, men eftersom de får nästan halva rabatt så får jag handla för 100 dollar för då blir det 50:) Så himla snällt! Kristy bara, ja det finns uggs och sånt där..
Ja som köpte det igår här..haha! Osis, men men de gör inget!! Tusen tack K och D!!!

Här är mina uggs jag köpte, de kostade ca 1100 kr här tror jag..vad kostar de hemma??


De blev lite mer fynd också:) funderar på att ha klänningen på juldagen. Inte så juligt kanske, men var tusan, är man i CA så är man:)



Jag kommer bli så bortskämd med att denna familjen beställer så mycket hämtmat, eller min värdmamma lagar mycket mat men ja, vi beställer mycket iaf, haha! Jag har aldrig testat sushi på riktigt, bara testat en tugga en gång och då var det ingen succe, men nu är jag ett ritkigt sushi fan, jammi!!!
När jag kom ner till köket hade Kristy redan gjort en tallrik och en stor sallad till mig. Omtänksam som vanligt!!
Kunde hon inte lagt på lite mer? haha!


Ne, nu ska jag njuta av huset!! Antingen ska jag åka iväg och köpa kinamat på tal om hämtmat eller ska jag göra ngt här eller ska jag bara äta mig mätt på snacks, det låter också som en mycket bra ide tycker jag:D


Kommentarer
Postat av: Getingen

Wwaaaa vilka snygga saker du köpt, as schysst klänning :) du kommer bli så fin i den syrran!! Jag kommer shoppa sååå mkt när jag kommer till dig...wohoo! Måste bara säga att Lady Gagas ny är så grymt BRA!!!! älskar den låten!! nästa att den slåt Tommy Körbergs O helga natt, nu i julens tider :)) Puss och kram på dig!

2009-12-23 @ 11:15:17
Postat av: Mamma

Äntligen har du förstått det där med varma skor. Att du var tvungen att komma till Kalifornien för att första det...Ha ha. De verkar fotriktiga med....Ha det så bra så hörs vi på julafton. Puss från din tomtemamma

2009-12-23 @ 11:28:13
Postat av: Lollo ♥

sushi är lite något man vänjer sig vid enligt mig xD



Jag har bara en liten fråga, jag håller på att göra mitt personliga brev och bara tänkte.. är det dåligt med att ha ett ganska långt brev? Jag menar det kan vara jobbigt att läsa så mycket ^^"

2009-12-23 @ 13:05:47
URL: http://ibarae.blogspot.com/
Postat av: Louise

Ok, va roligt att du trivs så bra! :) Jag älskar verkligen NY!!! Så himla mysigt nu med snö och allt julpynt alla har utanför husen när man går förbi:)Men dock trivs jag inte så jättebra med familjen... Hade med velat åka till CA och uppleva den sidan! Funderar på att förlänga min tid hos en annan familj i 6 mån kanske.:P Ok, jag åker med STS och är riktigt nöjd faktiskt:) Hoppas du har det bra:)

2009-12-23 @ 20:48:57
URL: http://superlouise.blogg.se/
Postat av: janna

NU är jag i fas igen coh hänger med på din inlägg haha =) Snygga köp, vill med ha sånna skor, det är verkligen iskallt här hemma typ -16 häromdagen, brr.

Blir så glad nu när du verkar må så himla bra där borta! Du förtjännar verkligen det. NJut imorgon nu när det är julafton, tänker på dig! Love from janne

2009-12-23 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0