En dag närmare målet..

En liten uppdatering såhär på tisdagsförmiddagen sitter väl inte fel..
och där var den uppdatering slut typ..Så mycket har det hänt här ungefär! Igår åkte barnen skidor på förmiddagen, sen hade jag barnen inne hela eftermiddagen..sen var jag ute och provkörde deras stora mega bil igen. Det är mycket snö här nu, så de ville visa mig så jag känner mig säker. Jag ska nämligen skjutsa och hämta upp dem nu i veckan i backen.

Har precis avslutat en utsökt frukost..sjutk vad mycket gott, som hotell!! Det är det enda roliga man har här i bergen..ÄTA! Nu ska jag faktiskt ta på mig kläder och gå ut och gå en runda, mycket snö och sol så det är väldigt fint:) Sen ska jag hämta upp barnen från skidskola och senare ikväll ska nog jag och den andra barnflickan som är med ( hon är 37 år, ser dock ut som 22 eller nåt) gå på bio här. Skönt att få komma ut lite iaf!

Jag var ganska positiv när vi åkte hit i söndags, för jag tänkte att det kan faktiskt bli ganska kul..vara ute mycket, hänga i backen och åka pulka m.m. Riktigt så blev det inte! Jag är bara inne i huset och tar hand om barnen när de inte åker skidor..och när jag är här längtar jag hem. Mest efter manhattan beach, men också efter familjen för allt påminner mig om när min familj vad på skidsemester när vi var små jämt. Så när man ser alla familjer i backen, mår jag bara dåligt och saknar alla!!
Förlåt att jag inte är så positiv, jag försöker men ser inte så mycket positivt i det hela! Det hela gjorde det inte bättre när jag igår fick reda på att vi åker hit om några veckor igen med 2 andra familjer i januari, sen i februari igen!!

Nu ska jag ta mig ut från huset en sväng, kanske tar med mig kameran:) Men bilderna kommer när jag är hemma igen, har ingen sladd!
Hoppas alla mår bra och att nyårsplanerna går bra:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

En ny dag, nya möjligheter.

Tänk att vi varje dag kan vakna upp till något som är så fräscht och fantastiskt som en dag där inget ännu hänt. På samma sätt som ett oskrivet blad behöver något som är villig att ta en penna och skriva så behöver varje dag ett engagemang. Du kan leva ditt liv och varje dag med ett syfte.



Today is a day full of possibilities!



2009-12-29 @ 20:30:46
Postat av: Getingen!

Håller verkligen med ovanstående person! Förstår att du kanske inte känner så uppe i Mammut. Hoppas verkligen att de sista dagarna blir bättre! Roligt att du ska på bio, kul att få komma ut lite :) haha trodde inte att det fanns bio uppe i bergen!! Ååå ser fram emot bilder. (Du behöver ingen sladd sis, sätt in minneskortet direkt i datorn :p ) Puss & Kram!

2009-12-29 @ 21:51:36
Postat av: janna

NU är ajg i fas igen haha, suttit och strcäkt läst att inlägg jag missat..Har levt på teatern nu dom senaste dagarna. Skönt att du ahde en bra jul! Jag längtar till du är hemma i manhattan igen för då ska vi skypa:) Tänke rpå dig! love janne

2009-12-29 @ 22:57:29
Postat av: silvia

det ar okej att inte vara pa topp hela tiden, ibland behover man klaga av sig lite. men snart ar du hemma i mb igen, gar snabbare an du tror! kampa pa! och ut och ta massa kort, vill se hur det ser ut dar du ar :) KRAM

2009-12-30 @ 04:59:04
Postat av: Cecilia

Du kan alltid stoppa in ditt minneskort från kameran in i datan, det brukar jag göra :)

2009-12-30 @ 05:23:40
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0