Bildspel på min lya.

Jaha då var det fredag igen, och då ropar man hej..eller? Eftersom jag jobbar i stort sett varje helg så ropar jag inte jätte hej direkt. jag saknar det där när man hade skola hela fredagen, satte sig på ICA några timmar och sen visste man att det var helg, härlig känsla!! Men, jag antar att det är andra fördelar med mitt jobb!

idag har varit en väldigt hektiskt dag åtminstonde morgon..kaos på alla håll, barnen skulle på sina vinter shower i skolan och jag orkar inte ens berätta allt, men det slutade med att jag fick ta den STORA bilen för att hämta Kayla, och den är inte stor den är typ den största som finns. ´Jag har aldrig ens suttit i bilen men det var den enda bilen som var hemma eftersom allt blev stressigt så det vara bara hoppa in..Galet, när jag startade den lät det som hela garaget skulle blåsa iväg, haha!
Jag krashade inte bilen eller mig iaf:)

Idag har jag även sprungit och julstädat min lya och passade då på att ta lite kort till er hur jag bor här:)
Hoppas ni får en känsla!!

Här kommer man in och då ser man köket och tv:n Till höger har ni soffan och balkongen.





Nu står jag vid balkongen och tar kort om det hjälper er att förstå!


inte jätte spännande att se badrummet kanske, haha! Här har ni det iaf:)


Nu står jag vid min säng och tar kort:) Haha, detta känns lite roligt måste jag säga..gulligt litet bildspel jag gör här!


Nog dags att byta ut 90-sängen hemma i höst..haha!


Framför min säng står min heliga byrå med kort på alla änglar!! Bara buddah som fattas typ:)
Det är dock många bilder jag saknar..skulle vilja ha en bild på ALLA..Miss u!



Här är en av mina julpyntningar..mysigt eller hur?


Här står julkorten från er uppställda och lite julpynt jag fått av värdmamman:)


Min älskade bästa familj hemma i sverige har redan skickat massa julklappar!!!! Vet inte om jag ska öppna dem själv på julafton eller öppna dem på juldagen med värdfamiljen, får se:) TACK familjen!!!


Ne, nu får det vara nog med bilder för den här gången!! Imorgon blir det jobb heeeela långa dagen!!
Hoppas ni får en super bra helg!!



Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Ja jag vet, man blir så himla känslig när man får något hemmifrån men alltid så himla glad! Vad ska du göra för kul i helgen pernilla? Önskar att vi kunde spolat tillbaka tiden några dagar och stannat där..<3

2009-12-19 @ 08:39:03
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vill du vara med i min au pair-lista på min blogg?

Lämna då en kommentar i min blogg innehållande; namn, vart du är, vilken organisation, bloggadress och mail :) Så kommer du att hamna där!



Kram

Johanna

2009-12-19 @ 14:58:32
URL: http://johannaupair.blogg.se/
Postat av: Getingen

Wohoooo vilka bilder :) du har det så mysigt i dina lilla lya! Längtar till jag få bo där med dig :) såg att julklapparna hade anlänt också, mkt najs!! Pussar o kramar!!!

2009-12-19 @ 16:10:06
Postat av: Emmi

Pernilla!! vaddå egen lya? hahah har jag missat ågot? bor du inte med familjen? eller har du bara turen att de har en egen våning till dig? :P hiih

kramar!

2009-12-19 @ 20:09:46
URL: http://kattmedfnatt.blogg.se/
Postat av: loppan

Ohh vad mysigt du har !!

2009-12-20 @ 10:17:44
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/
Postat av: katarina

Oj, du bor inte dåligt duu haha :)

2009-12-20 @ 20:42:21
URL: http://katarinahajdu.blogg.se/
Postat av: Nilsson

Va fint du har det Pillan! Verkligen! O Julstämning har du me, härligt! Hoppas du får en kanon mysig Jul nu. Här i Sthlm har vi fått ett vinterlandskap som heter duga, typ insöad =) 40cm snö ungefär. Men är faktiskt lite avis på dig som har sol o värme. Må så gott o va rädd om dig! KRAM

2009-12-20 @ 22:13:30
Postat av: Evelina

åh det är ju så fint! hoppas du har haft en super rolig helg, kul att du följde med din granne:) hihi! hoppas vi ses snart!

2009-12-21 @ 06:56:39
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0