Such a pleasure.

Jag är fortfarande väldigt glad över allting, men efter samtalet kändes det väldigt bra samtidigt som det kändes jobbigt för jag visste verkligen inte hur hon kände och hur hon upplevde mig..även om hon var väldigt trevlig och allt sånt där så vet man aldrig! När jag öppnade min mejl på kvällen hade jag fått ett mail från mamma med rubriken " So nice talking to you" och mailet började, Hi Pernilla, It was such a pleasure to talk to you...och sen sa hon att jag skulle skriva när jag kunde på lördag så de kunde ringa igen och om jag hade andra frågor kunde jag bara fråga det nu om jag ville ,och hon sa även att hon kunde skicka deras " Household Guidlines" ¨för att se om jag är okej med allt.  Hur bra kändes inte det där då? Jag tar verkligen inte ut något i förskott, för jag vet hur allt kan vända fort, men det värmde verkligen :)

Tydligen var barnen 3 och 6 år inte 4 och 7 som det står i deras ansökan..alltså det är mina drömåldrar..det spelar ingen som helst roll om de är 3 eller 4, givetvis men det känns för bra för att vara sant!!

I morgon kl 5pm svensk tid ska jag prata med pappan och förhoppningsvis barnen:D Sen ska jag prata med deras nuvarande au pair efter, de blir kanon:)

Vet inte om de kommer vilja prata mer sen innan de bestämmer sen, men sen är jag iväg i  Gävle och dansar söndag - måndag så dagarna rullar ju på och jag sover skit dåligt just nu, för jag tänker på allt och är nervös över hur allt ska sluta! Så jag vill gärna att de ska bestämma sig snart..Ja har nog själv redan bestämt mig, för allt verkar så himla bra!
 
Nu ska jag ladda inför BBQ ikväll, och även försöka få en natt med mycket sömn!!
I morgon är en viktig dag:)

Trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Lollo♥

lycka till imorgon! det kommer säkert gå jätte bra :D

2009-08-07 @ 19:40:58
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det låter ju toppen. Lycka till! :)

När kommer du åka isf?

2009-08-07 @ 21:07:18
URL: http://vstridh.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: För det första, grattis till vad som verkar vara en grym match! Men som alla andra säger, ta för allsin dar inte ut något i förskott. Det misstaget begick ju jag...Jag vet hur svårt det är. Man säger att man inte tar ut något i förskott, men självklart tror man ju att det ska gå vägen när man får så bra vibbar från familjen ;) Yes, jag skickade in mitt sista papper idag och har intervju nästa vecka så nu har jag lite nytt hopp igen! :) Hoppas hoppas verkligen för din skull att det går som du vill med din match nu! Håller alla tummarna!

2009-08-08 @ 00:13:12
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Svar: Tack så jätte mycket! Jo, de sa ja till mig. Fick ett till mail förrut idag som det stod när de vill att jag skall komma och lite andra datum (från CC) samt att ajg skulle ringa och bekräfta familjen. Så nu är det gjort. 5 Oktober, lite senare men vad gör det egentligen?! De bor i Chappaqua, 40 min utanför NewYorkCity :D Där jag ville vara, haha. Det är lugnt! JAg kommer knappt ihåg hälften jag heller. Lycka till med din familj, verkar ju jättebra! Håller tummarna för ditt samtal med pappan och barnen! Angående de där dokumenten jag såg de också på min alldra första matchning (i maj) men den famijlen jag har nu såg jag de först då de vi tackat Ja till varandra. Så du får se mer om/när ni tackar ja till varandra!

Lycka till!

2009-08-08 @ 02:04:31
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det låter ju grymt bra Pernilla! Hoppas det går bra idag då. Håller tummarna för dig! =)

Kanske var lite oklar i mitt inlägg men har inte fått mitt visum, bara handlingarna som jag ska ha med till ambassaden. Datumen är förinfyllda...

Kram!

2009-08-08 @ 16:04:23
URL: http://jonhag.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har en ny blogg :) (gamla:myaupairdream.blogg.se)

2009-08-08 @ 21:55:44
URL: http://mejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0