Mail :)

Hej på er:)
Sitter och tänker på alla som åker till staterna i morgon..det är lite sjukt faktiskt, samtidigt som jag avundas er så blir jag lite smått panikslagen av att det snart är min tur! Skräck blandad förtjusning eller vad brukar vi kalla det?!
Det är nog lite av det som lockar hela au pair grejen, vem vet!

Hade fått en mail från värdmamman idag, JAAA, jag blev så glad:) Det stod att det är klart att jag kommer till dem den 23 oktober och den 19 till NY, sen kommer deras au pair va kvar i 3 dagar och visa mig så mycket som möjligt allt från tvätten till bra gym :) mm. Hon skrev lite om att Sara( deras au pair) och hennes bästa kompis och hela familjen ska till San Diego och campa nästa vecka:) Låter spännande! Sen frågade hon om dansen gick bra förra helgen och när jag ska ansöka om mitt visum och att jag får fråga precis vad som helst, när som helst:) Det var lite av vad hon skrev, det kan inte kännas bättre när man fått ett sånt mail:)
Nu är jag jätte taggad!!!

Frågade även CC i veckan om det finns möjlighet att få åka till ambassaden en måndag i september för jag ska ändå till sthlm då, men de hade tydligen redan bokat in mig på fredag, men då är jag i Falkenberg på 130 års kalas, så jag ´kan verkligen inte, men får ringa och säga det på måndag, hoppas verkligen det går boka om!!

Nu ska jag njuta av söndagen!!
Tack för era kommentarer ännu en gång:)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: Jag vet faktiskt inte, tror det kanske kan vara lite knepigt men jag har faktiskt ingen aning.



Allt är bra med mig, jobbar så mkt att det känns som om jag inte hinner med någonting annat.. Haha, men så är det. Samlar på mig pengar för mkt kommer ju försvinna den närmsta månaden, men det är det värt! Haha. Hur är det själv?

2009-08-16 @ 23:04:44
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det måste väl gå.. Det löser sig! =) Skönt att det känns bra med familjen.. Nu börjar alla andra förberedelser! =) kram!

2009-08-17 @ 00:25:59
URL: http://jonhag.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Det är sjukt att jag åker snart, 10 timmar haha! Tårarna rinner och jag skakar så taggad jag är, världens konstigaste känsla! jag fortsätter följa din grymma blogg från staterna ;)

2009-08-17 @ 01:10:16
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det måste vara normalt att känslorna går som i en bergodalbana inom detta område också ;) Läste att du dansade på Insjödagen i helgen, typsikt att jag inte visste om de innan.. Jag bor i Leksand knappt 2mil ifrån Insjön, hoppas det gick bra och att ni ha det kul!!

2009-08-17 @ 12:11:31
URL: http://aamandaaupair.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha, det är sant så sant!! Bara jobbigt att gå upp och börja kl. 08.00 varje dag. Precis som skolan, fast värre. Haha. Det skall bli otoligt skönt att ha pengarna sedan! Mitt schema har också tagit slut nu men jag har fått extra tider hela veckan ut varje dag, det är så lite folk inne och vi behöver en massa vikarier. Ganska sjukt när man tänker på att så många som inte har jobb längre..

2009-08-17 @ 17:30:35
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Emmi

Åhh tack för din fina kommentar :D jag bytte upp mig lite, syster kan bättre på blogg.se ;D



Jaha, shiit det tog sin tid för dig med ndra ord. Åh jag som vill åka nu! Men jag blir galen av att kolla min mail, och så får man se att ingen har hört av sig! Det är illa. Även att det säkerligen kommer en familj så vill man ha en nu.

Nej jag kan inte välja vart jag vill komma, utan det får jag ju bestämma när familjerna kontaktar mig om jag vill ha dem eller inte :)

Men när åker du?

Ha det super Pernilla, :D

2009-08-17 @ 18:09:40
URL: http://kattmedfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0