50 days!!!!

50 dagar kvar, okej det låter riktigt länge, men jag tycker det nyss var 68, så tiden tickar.
Livet är så härligt, man jobbar några dagar i veckan annars tillbringar man dagarna med att hälsa på allt och alla så mycket som möjligt nu innan avresa, sen tränar man lite och förbereder inför resan! Livet är inte fel och bättre kommer det bli:)

Idag var jag och mamma på stan och jag fick fakitiskt mycket uträttat inför USA. Köpte presenter till barnen som jag ska skicka snart, ska lägga in bilder på det i morgon:) Köpte även en present till tjejen som jag ska ta med mig och fick massor med idéer om vad jag ska köpa till familjen:) Mycket tack vare deras nuvarande au pair också! Men idéerna gror när man går runt och kikar, helst vill man köpa allt, men man måste ju tänka på vikten tyvärr:/
Är det någon som vet vart man kan beställa Astrid Lindgren böcker på engelska?
(Har tittat runt i affärer, men finns så dåligt utbud tycker jag)
Skulle verkligen uppskattas!

Igår klickade jag även hem ( som det så fint heter ) en personlig almanacka från http://personligalmanacka.se/ :)
Riktigt nöjd, där kan man lägga in alla familjens och vänners födelsedagar så det redan står, perfekt!
Endast 279 inkl moms och frakt, tycker jag det är värt:)

Har även fått kontakt med 2 au pairer till i mitt område en svensk till och en norsk, alla verkar så gulliga:)

Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej jo du kan beställa det på adlibris.se där du inte behöver betala frakt utan väljer b-post som ja gjoprde tog lite längre tid sen även på bokus.se Och va skoj jag har också köpt sån där almenacka fick den för en vecka sen jätte fin :)själv har kja precis köpt klart alla presenter men de e lite knepigt lycka till :)

2009-08-29 @ 21:24:16
Postat av: Sandra

Jag tror att alla Au Pairer beställer en sådan almanacka ;) Haha, fast den verkar ju grymt bra.

2009-08-29 @ 22:36:11
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Amy

Hej pernill!! :D

Roligt att höra från dig igen!

Ja, asså det jag tänkte på var om du visste någon som har fått familj från Greataupair?

Jag är medlem (inte guldmedlem så jag får inte tillgång till mailadresser)

och jag har hittat massa intressant, men jag kan ju inte kontakta dem...

Det går skiiit segt i min process. Inga familjer alls nu. Det suger!!

Men vet du något så om greataupair?



Ha det super :D Puss

2009-08-30 @ 17:50:13
URL: http://kattmedfnatt.blogg.se/
Postat av: isabelle

jag beställde min pippibok på adilbris.se jätte lätt och billigt :)

2009-08-30 @ 23:51:01
URL: http://lindgrenisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0