10:02

God morgon:)
Är precis lika glad som när jag skrev förra inlägget, jag och Anna ( aupairen i mitt område) mejlar hela tiden och det är nästan läskigt hur lika vi är. Vi har samma åsiker och tycker och känner lika hela tiden! Det känns så otroligt bra och skönt att veta att man har någon när man kommer dit! Vet även att det är 2 andra svenska au pairer som kommer va där! Alltså minst 4 svenskar, vilket svenne gäng:)

Har även mejlat med värdmamman nu i dagarna bl.a. om att jag och Anna kommer så bra överens, eftersom Anna kommer vara au pair till en familj som är goda vänner till min värdfamilj och barnen är bästa vänner:)
Har även mejlat om andra saker, de berättar lite om vad som händer nu, vad barnen gjort, jag berättar om vad jag gör m.m. känns såå bra!

Igår va jag och firade mina små tvillingar som jag brukade vara barnvakt åt, de har precis fyllt 6 år:) Jag skrattar alltid lika mycket när jag är där, barns kommentarer är helt oslagbara och då påminns jag om att jag ska tillbringa ett helt år med barn! Kan det bli annat än kul??

Skulle köpt en resväska idag egentligen, men CC visste inte måtten än eftersom de håller på att boka min biljett, så jag ska vänta lite. Vill helst inte köpa en väska som är ogiltlig sen!
Ska iaf köpa något litet till breven jag ska skicka till värdbarnen, det kommer bilder på vad det blev:)

Grattis till FRIDA som fått en familj i CA:) Så glad för din skull!

Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack tack tack Pernilla! Tänk att vi båda hamnade i CA till slut. Det gäller verkligen att aldrig ge upp, men fy tusan vad det kändes hopplöst där ett tag. Förmodligen åker jag den 5 oktober nu. Vi borde ses nån gång och lugna ner varandra inför resan haha :)

2009-08-30 @ 09:19:48
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0