Besök i USA - JA TACK :)


Tack till alla som läser och kommenterar, alltid lika kul :) Speciellt tack till Amira ( blivande au pair) som gav mig lite info om matchningen..,Jag håller med dig om att det nog är värt att vänta extra länge på drömfamiljen, förhoppningsvis dyker den upp:) Jag hoppas inte jag tvingas tacka ja till 9:e familjen, som någon gjort, säkert många som tackat ja till 15:e också, men då kommer jag nog komma i väg 2019..haha!! Man ska nog vara lite lagom kräsen, det är min teori :)

Igår, satt jag och fikade med några av mina vänner, och då sa en av dem ( Loppan ):
- Vilka hänger med till USA Pillas 13:e månad och köper en billig bil och kör runt i hela USA i en månad??( som au pair har man en extra månad att t.ex. stanna och resa runt)
Mkt positivt svar från tjejerna måste ja säga..Jag blir såå glad när någon tar upp ngt angående USA, om att de t.e.x. vill hälsa på. Hoppas verkligen det blir av, tänk vad mycket besök man kommer vilja ha under ett år, jag som är så hemmakär..hehe!

Nu ska jag snart åka med två små påskägg till ett tvillingpar..( bättre sent än aldrig, right? )Två 5 åriga tjejer, som jag varit barnvakt åt sedan de va ett halvår:) Även en av mina barnreferenser !! Kommer verkligen sakna dem, kan inte hela den familjen flytta till USA ett år så kan ja va au pair hos dem? :)

Trevlig lördag på er :)
 <3 Pernilla



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad häftigt om tjejerna kommer över och ni bilar runt, får man hänga på eller? ha ha : ) förstår att du vill ha så mycket besök som möjligt. Du lär ju få mer en vad jag fick hi hi. Fast det går bättre en man tror. Jag lovar, jag kommer över till dig och hälsar på!!

2009-04-18 @ 12:37:18
Postat av: Tea

Lagom kräsen, precis :)



Jag har fått några matcher, men ingen har känts HELT rätt. Nu däremot har jag en match på min sida som jag INNERLIGT hoppas att de ringer!



Skulle jag få den här skulle alla jobbiga "nej tack" vara värt det (om de nu är så bra som de låter, de här).



/Blivande au pair

2009-04-18 @ 14:52:33
Postat av: Amira

Vilka söta barn!! Verkligen :)

Och vilka coola och underbara vänner du verkar ha!! Jag menar den ideén att köpa en skit billig bil i USA och hälsa på dig den där 13:de månaden!! =)

2009-04-18 @ 18:34:40
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: Loppan

Pillan. fy vilken hemskblogg, du får inte lämna oss hallå !!!

men ja lovar dig, jag jobbar nu för att få komma och besöka dig! lätt..

Ohh !

2009-05-02 @ 17:54:36
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0