Ska ja mejla?


God kväll :)
Usch, vad jag varit dålig på att uppdatera nu det senaste..Går i skolan 8 - 19 varje dag så får skylla på det..hehe!
Jättekul att ni fortsätter läsa iaf :)
Det har inte hänt så mycket på au pair fronten tyvärr..idag är det exakt 5 veckor sedan de började min matchning och fortfarande ingen match, jag är så otålig nu ! Tycker ni att jag borde höra av mig till Cultural Care och fråga?
Jag tror faktiskt jag ska mejla dom nu..., de är ju alltid så trevliga :)
Då ska jag passa på att fråga om de kommer att lägga upp mitt kollage på "My Profile" på hemsidan, som de tydligen brukar göra..men jag har inte hittat något än! Om de lägger upp det, kopierar jag det så ni som önskade kan få lite tips och idéer :) Man får lite idétorka ibland när man sitter med alla papper och kollage..så lite idéer kanske kan vara bra:)

Man lever verkligen med allt som har med au pair att göra tom när man sover..haha! I natt drömde jag att jag fått en familj i CA, med två unga föräldrar med ett litet barn på 2 år...en helt underbar familj, så när jag vaknade trodde ja de va sant..haha! Börjar ja bli knäpp, eller väldigt otålig? haha!

Kul att så många ska åka som au pair, då kanske vi ses :)

Pernilla <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hejsan hoppsan :)

vill du till kalifornien så är det fullt normalt att det tar tid, fast visst man är väldigt otålig..det var jag med, hihi :) Men jag håller tummarna att du får en familj snart, själv åker jag till San Diego 6 juli =) vem vet vi kanske ses där !

lycka till !

2009-04-29 @ 20:06:33
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: Lollo

hade nog med blivit otolig ^^" men om du har ett önskemål brukar det ta längre tid :o (fast du kanske inte har det på dina papper?)

tycker du lika gärna kan maila, som sagt kan du ju passa på att fråga det med kollaget med :)

2009-04-29 @ 20:23:37
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej!

Jag åker till San Francisco 3 Aug =) Jag drömmer också om hela au-pair grejen hela tiden, haha! Så det är inget fel på dig!

2009-04-29 @ 20:26:51
URL: http://tessiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0