Samtal från Cultural Care Sthlm :)

God morgon :)

Jag har varit väldigt nervös över att min ansökan inte ska komma fram till sthlm, har nämligen hört att det hänt en gång..inte så stor chans, men tänk att behöva göra om allt !! Ja hade ju kopierat precis allt, men usch, va hemskt'!

Som tur va hade det kommit fram..det ringde ännu en gång en väldigt trevlig tjej från CC i sthlm och sa att de hade fått in en kanonfin ansökan idag, och hon hade låtit den gå runt på hela kontoret..( vem vet, de kanske säger så till alla..hehe, men lite glad blir man allt ) Det enda som fattades var fortfarande körkortet, men hon sa att eftersom jag snart kommer ta det, så skickar hon den till Boston iaf ( där matchingen sker) så kan jag bara ringa samma dag jag fått körkort , så börjar de med matchningen :D:D

då blev man verkligen taggad att få körkort...

<3 Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0