P.S. I love you

Det här hör nog inte till min au pair resa att göra, men jag måste bara dela med mig..
Ikväll såg jag filmen P.S. I love you, och jag kan inte minnas när jag grät så mycket senast, jag grät nästan konstant i 2 timmar, och kunde inte sluta förrän mer än 20 min efter filmen..Även om filmen hade sina komiska stunder så var den fortfarande så fin och sorglig..
Tur att jag såg den själv iaf, så som jag bölade..haha! Var bara tvungen att rekommendera den. Någon som sett den ??
Vet inte om ja var trött och allmänt känslig, men riktigt bra var den iaf :)
Min klasskompis rekommenderade den och hon lipade nog mer än mig, så de är nog inte bara ja som är en toffel..hehe;)
Se den !!!



Nu när jag ändå kom in på det här spåret kan jag ju fortsätta :) Skulle behöva er hjälp !
För jätte längesen såg jag typ slutet av en film, som verkade så himla bra..den handlade nämligen vad jag förstod om en tjej som varit barnflicka hos en familj och jag hann mest se när hon skulle åka, och ta farväl..kom ihåg, hur man fick se hennes sista kväll med tjejen, som va så ledsen över att hon skulle åka...Hmm, vet inte hur ja ska förklara mer.
Någon som kan ha en aning om vilken det kan vara?? Vill verkligen se hela..
( Jag brukar inte bara se tragiska filmer, även om det lät så nu ) haha!
Om ni inte vet kanske ni har något annat tips?

Sov gott !

<3 Pernilla


Kommentarer
Postat av: Amira

Visst är filmen bra!!!

Jag bara älskar den....och den är lika bra varje gång jag ser den!! :)

Hm...ska fundera på vilken film det där skulle kunna vara! Ska fråga en kompis, hon brukara vara expert på sådana filmer!! :)

2009-04-19 @ 09:09:05
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: Lollo

älskade filmen när jag såg den. gröt med floder, men kanske konstanti två timmar, HAHA men en väldigt fin historia tycker jag <3

har dock ingen anning om vad det är för film du talar om längst ner, sorry ^^"

2009-04-21 @ 20:52:15
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: joanna

eller hur, den är sååå jävla bra! helt sinnes. wiho, usa :) vill du också till västsidan eller? puss

2009-04-22 @ 22:49:36
URL: http://joannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0