Luciaerbjudande !

Glömde säga att Cultural Care hade ett lucia erbjudande förra året, vilket innebar att om man skickade in sin ansökan innan ett visst datum fick man despositionen gratis (2495 tror jag) , men jag var inte klar!
Hur som helst, det jag skulle säga var att i samband med det bjöd Anna som höll de informationsmöte jag var på hem de som var på mötet på lussefika och samtidigt kunde alla ta med sina ansökningar så kunde vi gå igenom dem och få tips o.s.v. Det var verkligen en super idé, då fick man tips och idéer och fick samtidigt ställa frågor till au pairer som precis kommit hem som var där :D

Så om ni får ett liknande erbjudande, gå på de :)

I början av januari var hela ansökan klar inkl alla referenser..men det enda som fattades var KÖRKORTET :((
Innan jag sökte visste jag inte att de inte ens kunde börja leta familj innan man fått körkort, och ja hade fyller sent på året så ja blev lite stressad..men de va bara att lägga i en växel och skaffa kortet !

Hela ansökan var iaf hos Anna som läser igenom och kollar så allt stämmer :) ett steg närmare..

<3 Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0