Fråga på :)

Tänkte bara påminna om att Ni får fråga alla frågor ni har, det är ju faktiskt lite av den anledningen jag skapat bloggen nu innan ja åker :) Kom själv ihåg att jag letade efter massa bloggar när jag skulle söka och va mitt uppe i de..Då känns det alltid skönt att fråga någon som själv är mitt uppe i det eller vart med om det !!

Så fråga jättegärna, så ska jag försöka svara på de ja kan :)

Helt otroligt hur mkt man tänker på allting, jag tänker på allt om USA varje dag, flera gånger om dagen säkert, med blandade känslor..men mest mycket förväntan och längtan :)

Ne, nu är det dags att fortsätta plugga, skola i morgon..hade inte varit fel med några dagar lov till !

Trevlig kväll på er!
 
<3 Pernilla

Kommentarer
Postat av: birgitta

vad roligt att du ska vara au pär! får man hyra ett rum? /gittan

2009-04-13 @ 16:59:45
Postat av: Amira

Hej!, Kul att det går bra för dig!! :)

Ska också åka som au pair nu i sommar!!.....I Augusti ngn gång!! Vet du vilket datum du åker och

vilken stad i sverige åker du ifrån!

2009-04-13 @ 17:14:43
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0