Au pair lönen höjs :)

Då öppnar min sin mejl som vanligt, och 1 nytt i inkorgen..Från CULTURAL CARE..Jaa, tänkte ja för en stund, men insåg lika snabbt att det bara va reklam..:( I går fick jag också ett mejl från CC med reklam.. man tror iaf för nån sekund att man fått en matchning..hehe!

Fast reklam är inte fy skam inte, det stod massa kul saker, kunde bla läsa om en tjej som ska åka tillbaka ett år till USA :) Och en annan väldigt trevlig nyhet, i juli höjer de lönen till 195 dollar / veckan..trevligt för mig som förmodligen åker i augusti :)

Bara att hålla ut :)

<3 Pernilla

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra jobbat!

2009-04-09 @ 00:20:24
Postat av: Brunnen

Det är ju grymt ju, är säker på att Forever 21 kommer får ta del av dessa slantar ;)



Puss

2009-04-10 @ 20:03:14
Postat av: Anna

Det innebr ju att jag far hojd lon i alla fall i 6 veckor innan mitt au pair ar ar over i slutet av augusti. Inte helt fel med andra ord. Och pa tanke pa kommentaren over min, sa LAR ju en del av dom pengarna ga till forever 21 JA!!!!

2009-04-18 @ 02:53:38
URL: http://www.annahectorinamerica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0